A Google hirdetés rejtelmeiről

elsőötoldal ötödik google hirdetésA minőségi mutatóra minden esetben oda kell figyelnie annak, aki a Google hirdetés mellett teszi le a voksát és szeretné használni azt a saját marketingjéhez, a célok eléréséhez. A minőségi mutató tulajdonképpen egy és tíz között szokott alakulni, amely minden esetben megmutatja, hogy az adott hirdetés esetében mennyire található összhangban a landing page, a hirdetés szövege, valamint az abban megszabott kulcsszó. A landing page igazából az az oldal, amelyre a látogató a Google hirdetés esetében a kattintás után megérkezik. A kattintási érték aránya is rendkívül fontos ebben az esetben. Fontos azonban megjegyezni, hogy a minőségi mutató megfelelő tartásával a riválisokat könnyen meg lehet előzni, ha náluk ez a szám nem a megfelelő értéket mutatja. Ez remek lehetőséget kínál, hiszen lehet, hogy az adott rivális sokkal többet fizet a Google hirdetés kattintásaiért, mégis egyáltalán nem mutat olyan mértékű hatékonyságot az ő hirdetése, mint a mienk, ugyanis nem megeflelő a szöveg, a kulcsszó vagy a céloldal. A Google hirdetés esetében azonban nem csupán a minőségi mutató rendkívül fontos, hanem a hatékonyság is. Ehhez szerencsére a hirdetők rendelkezésére állnak alkalmazások és mérőszámok is, amelyeket a Google biztosít.

Share This: